لوگوهایی با پیام مخفی
نوشته شده توسط : نرگس م.ا

این لوگو یکی از خلاقانه ترین و زیباترین لوگوها با پیغام مخفی است که به طور تاثیر گذاری قدرت تجارت را نشان می دهد. در نگاه اول صورت یک شیر را می بینید اما اگر بیشتر دقت کنید متوجه می شوید که در حقیقت یک پرنده در تصویر است

 

 

Zoorganic

 

این لوگو یک لوگوی مناسب برای باغ وحش است که یک عقاب را نشان می دهد اما اگر به بال های سیاه عقاب نگاه کنید متوجه دو فضای سفید رنگ می شوید، این فضاها در حقیقت یک گرگ و یک اسب هستند.

 

Strength

 

این لوگوی بسیار زیبا و تاثیر گذار متعلق به سایت یکی از انجمن های ملی آمریکاست که برای نجات کودکان گرسنه در آمریکا فعالیت می کند. در این لوگو قسمت نارنجی رنگ یک سیب گاز زده شده را مشاهده می کنید که کامل خورده نشده اما اگر بیشتر دقت کنید در دو طرف سیب صورت دو انسان را می بینید، طرف چپ یک انسان بزرگسال و طرف راست یک کودک. پیام این لوگو این است که بزرگسالانی که وضع مالی خوبی دارند به جای اسراف به کودکان گرسنه کمک کنند.

 

Oak Bros

 

 

sorce:http://www.shahre_farang.loxblog.com/

 

 oak به معنی بلوط و bros مخفف brothers به معنی برادران است. در نگاه اول یک برگ بلوط می بینید اما اگر بیشتر دقت کنید در قسمت پایینی این برگ سه سر متعلق به سه انسان را می بینید که با کمک رنگ زمینه ساخته شده اند.

 

 

Safehands

 

این لوگو یک لوگوی مناسب برای شرکت های تجاری است به طوری که اگر به آن نگاه کنید حرف s به رنگ سیاه بیشتر توجه شما را به خود جلب می کند اما اگر با دقت بیشتری نگاه کنید متوجه می شوید که هم s که حرف اول safehands است معلوم است و هم $ که نشان دهنده ی تجاری بودن این لوگوست. قسمت های سفید رنگ هم دو دست هستند.

 

 

Pittsburgh Zoo and Aquarium

 

این لوگو که متعلق به باغ وحش و آکواریوم پیتزبروگ آمریکاست یکی از زیباترین استفاده ها از فضای زمینه را انجام داده است به طوری که در نگاه اول یک درخت سیاه رنگ را می بینید اما اگر به سفیدی پایین درخت نگاه کنید متوجه یک گوریل در سمت چپ و یک ببر در سمت راست می شوید.

 

Mother

 

در نگاه اول این لوگو یک نوشتار ساده از کلمه ی mother  است اما اگر به حرف M دقت کنید یک مادر و یک بچه را می بینید که دست های همدیگر را گرفته اند.

 

 

The Installers

 

این لوگو یک لوگوی مناسب برای شرکت های صنعتی و شرکت های سازنده ی درب {نصب کنندگان} است. در نگاه اول حرف I را می بینید که با رنگ زرد رنگ نشان داده شده است اما اگر بیشتر دقت کنید می بینید که این حرف از باز شدن دو درب با رنگ زمینه ساخته شده است.

 

 




:: موضوعات مرتبط: جالب , ,
:: بازدید از این مطلب : 385
|
امتیاز مطلب : 73
|
تعداد امتیازدهندگان : 19
|
مجموع امتیاز : 19
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 دی 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
kimia در تاریخ : 1389/11/24/0 - - گفته است :
man donbale ye barname migardam ke vaghti ye kalame minevisim oono be shekla va ranghaye mokhtalef benevise. shoma hamchin chizi soragh nadarid?


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: